Krabice Lubo ProDyzajns Unlimited

 

1

 

Ahoj,

konečně jsem se pustil do dalšího projektu, co bychom měli tento rok vyřešit, čím dřív, tím líp. Posílám to proto, abyste byli v obraze a v případě zájmu mohli i tuhle věc nějakým způsobem přímo ovlivnit.

Jedná se o vizuály, který se budou tisknout na všechny krabice. Když jsme eshop zakládali, tak bylo motto stránek, že prý "Prodáváme styl". Je to heslo, který definuje naši přidanou hodnotu, neprodáváme oblečení jen tak poházený na eshop s přeškrtanejma cenama (90% sleva na všechno a nazdar, kupuj vole) a podobnýma slátaninama jako všichni ostatní, který stejně brzo skrachujeme svojí skvělostí.
 
My prodáváme styl, oblečení, který dávý smysl a lze z něho sestavit trendy outfit. Vím, že to není dokonalý, ale pokoušíme se přiblížit tomu co nejvíce, tohle heslo nám udává směr. Musíme zákaznikovi dávat každej den pocit, že si kupuje něco, v čem bude vypadat skvěle a v čem se bude cítit lépe, klíčem k tomu cíli je produktová skladba a hlavně marketing. Fotky, videa, texty, komunikace.
 
Dalším heslem, kterým budeme provádět (a provádíme) zákazníka našim balením / marketingem je "Krása se skrývá uvnitř". To jsme vymysleli s Rebekou, když se vymýšlel design tašek na osobní odběry asi před rokem. Je to tak trochu protipólem "Prodáváme styl" a dává našemu eshopu i určitou hloubku. Něco jako kdybychom chtěli ve zkratce prezentovat: 
 
 
"My přece dobře víme, že je nejdůležitější vnitřní pohoda, ale když u toho chcete vypadat i dobře, jsme tu my."
 
 
Tohle heslo má oproti "Prodáváme styl" jednu velkou výhodu. A to tu, že není násilně heslem, který chce něco prodat. Tím se skvěle hodí například na samolepky, který můžeme buďto zákazníkům dávat, sami je používat nebo obojí. Takovou samolepku si dokážu dobře představit nalepenou třeba na notebooku nebo na krytu mobilu nebo já nevim.. na autě.. Zároveň to můžeme používat třeba v textu před odkazem do nabídky třeba z FB do Eshopu nebo jako předmět newsletteru. Zkrátka využití určitě najdeme. 
 
Takže máme vizuál a dvě hesla, který spolu souvisejí, samozřejmě jim přizpůsobíme systémové emaily a dáme o nich vědět zákazníkům, naším cílem je, aby to pochopili hlavně oni.
 
Všechno je ještě pořád k diskuzi, ale je potřeba z něčeho vycházet.. Rozměry jednotlivých krabic už mám trochu vymyšlený, taky mám předdomluvenou kartonářku, kde šéfuje Jirka Kulhánek, kde si určitě s někým dojednáme schůzku a doladíme další detaily a vychytávky (výplňový materiál, brožurky, líbí se mi nápad s parfémováním zboží atd..). 
 
 
Pozadí je v barvě krabice. Moc se mi tu nepozdává, že ten text dole, když si ho přečtu samotnej, tak mi tak nějak úplně nedává smysl. 
 
2
 
 
 
Tady je design samolepky, o kterém jsem psal v textu výše. Líbí se mi, hledal jsem alespoň nějaký souvislosti, aby nám to tak nějak zapadlo do toho, co máme teď a tak je okraj zvýrazněn dvěmi proužky tak, jako jsme to měli u staršího loga, viz třeba náš Instagram. Možná bych ještě trochu zmenšil nápis Dreamstock.cz dole, ale to už jsem v rámci svých schopností nedokázal, s tím by nám doufám mohl kdyžtak pomoct Dejvid.
 
 
Eshop projekt krabice king
 
 
 
Tady jsou nějaký další věci, který jsem zkoušel jen tak, ale asi je nepoužijeme. A to je všechno, zejtra kdyžtak uděláme schůzi a doladíme to do finální podoby a pak zahájíme akci s továrnou.
 
5
 
4