Výměna pro slovenské zákazníky

Jak?

Formulář pro vratky posíláme v každé zásilce. Najdete ho na druhé straně faktury. Je třeba ho vložit do vráceného balíčku.  

  • Nepoužité zboží, které chcete vrátit, znovu zabalte do původního obalu tak, aby nedošlo k poškození obalu a obsahu balíčku. Když se tak nestane, musíme občas něco strhnout z původní částky, abychom zboží dostali do původního stavu. Na balíček nepište žádné adresy.
  • Nyní s balíčkem zajděte na kteroukoliv Zásilkovnu, obsluze řekněte kód 97416378 a ona nám zásilku ihned přepošle. Vše se děje automaticky a zcela ZDARMA.
  • Nevyhovuje? Balíček nám můžete poslat Slovenskou poštou (ale vždy BEZ dobírky) na adresu: FROGMAN s.r.o. | P.O.BOX 901 | Detašované pracovisko - Sihoť | 911 01 Trenčín |. Na balík napište ID 2874.
  • Peníze vrátíme na účet, jakmile nám zboží dorazí. Nevyměňujeme. Je třeba vždy udělat novou objednávku.

 

Co když zboží nesedí, nelíbí se mi a chci za něj něco jiného?

Nevadí ! U nás máte 100 dní na vrácení bez udání důvodu. Nemusíte tak spěchat.

Stačí nám zboží vrátit a objednat si nové zboží ve správné velikosti, barvě, střihu. My vám vrátíme peníze, jakmile nám zboží dorazí. Vše tak proběhne rychleji, než kdybychom si vše zdlouhavě vyměňovali.:)

Navíc vám vrátíme Vámi původně zaplacené poštovné !!!

 

DOPORUČUJEME PŘIKOUPIT

Záruka výběru správné velikosti + 29 Kč / 1,2 €

Výměna nebo vratka 100% na naše náklady.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení