Výměna pro slovenské zákazníky

Jak?

Formulář na výměny / vratky a reklamace posíláme v každé zásilce. Najdete ho na druhé straně faktury.

  1. Nepoužité zboží, které chcete vrátit, znovu zabalte do původního obalu tak, aby nedošlo k poškození obalu a obsahu balíčku. Když se tak nestane, musíme občas něco strhnout z původní částky. No, řekněte sami, chtěli byste poničenou krabici.
  2. Dovnitř vložte fakturu a vyplněný jednoduchý formulář, který si můžete stáhnout i ZDE.
  3. Připravenou zásilku odešlete Slovenskou poštou (ale vždy BEZ dobírky) na adresu: FROGMAN s.r.o. | P.O.BOX 901 | Detašované pracovisko - Sihoť | 911 01 Trenčín |. Na balík napište ID 2874.
  4. Za poštovné k nám Vám navíc při uskutečnění nové objednávky vrátíme Vámi původně zaplacené poštovné , peníze přijdou spolu s cenou zboží!
  5. Peníze vrátíme na účet, jakmile nám zboží dorazí. Nevyměňujeme.

 

Co když zboží nesedí, nelíbí se mi a chci za něj něco jiného?

Nevadí ! U nás máte 100 dní na vrácení bez udání důvodu. Nemusíte tak spěchat.

Stačí nám zboží vrátit a objednat si nové zboží ve správné velikosti, barvě, střihu. My vám vrátíme peníze, jakmile nám zboží dorazí. Vše tak proběhne rychleji, než kdybychom si vše zdlouhavě vyměňovali.:)

Navíc vám vrátíme Vámi původně zaplacené poštovné !!!

 

Co když zboží nesedí, nelíbí se mi a nechci za něj něco jiného?

Nevadí ! U nás máte 100 dní na vrácení bez udání důvodu. Nemusíte tak spěchat.

Stačí nám zboží vrátit libovolným způsobem. My vám vrátíme peníze, jakmile nám zboží dorazí.

Navíc vám vrátíme Vámi původně zaplacené poštovné !!!

 

REKLAMACE

Ze zákona na ně má obchodník 30 dní. Co je to za hloupost?! Vše řešíme takřka po obdržení případu a ihned se jím zabýváme, drtivou většinu řešíme do 10 dní. Reklamované zboží zasílejte dle pokynů v předchozím odstavci. Po dvou týdnech nošení se vám objevila skrytá vada na botech? Neřešte formuláře a všelijaké posílání zboží, zkuste začít tím, že nám pošlete fotku vady. Posoudíme situaci a můžeme vám případně ihned vrátit peníze nebo poslat zbrusu nový pár. Ten starý si můžete nechat. Před reklamací si prosím pozorně přečtěte reklamační řád níže.

REKLAMAČNÍ ŘÁD

1) Reklamaci je nezbytně nutné uplatnit bez zbytečného odkladu ihned, jakmile se vada objevila. Případné prodlení při pokračujícím užívání zboží může způsobit prohloubení vady a následné znehodnocení zboží, které může být důvodem zamítnutí reklamace.

2) Záruční doba na zboží je 24 měsíců a začíná běžet dnem převzetí zboží.

3) Záruční dobu nelze zaměňovat s životností zboží, tj. dobou, po kterou při správném používání a správném ošetřování včetně údržby může zboží vzhledem ke svým vlastnostem, danému účelu a rozdílností v intenzitě jeho užívání vydržet.

4) V případě, že kupující po převzetí zboží zjistí, že zboží není ve shodě s objednaným zbožím nebo pokud zboží vykazuje vadu, musí neprodleně o této skutečnosti informovat.

5) Vyskytne-li se u zakoupeného zboží závada, má zákazník právo tuto vadu reklamovat.

6) Vadou se rozumí změna vlastností zboží, jež je zapříčiněna použitím nevhodného nebo nekvalitního materiálu, nedodržením výrobní technologie nebo nevhodného konstrukčního řešení.

7) Za vadu nelze považovat změnu (vlastnosti) zboží, která vznikla v průběhu záruční doby v důsledku jeho opotřebení, nesprávného používání, nedostatečné nebo nevhodné údržby, v důsledku přirozených změn materiálů, z nichž je zboží vyrobeno, v důsledku jakéhokoliv poškození uživatelem či třetí osobou nebo jiného nesprávného zásahu.

8) Reklamace se považuje za řádně uplatněnou, jestliže je reklamováno zboží kompletní a reklamaci nebrání obecné zásady hygieny. Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Společnost Dreamstock s.r.o. provozující e-shop www.dreamstock.cz je oprávněna odmítnout převzít k reklamačnímu vyřízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny (Vyhláška 91/1984 Sb., o opatření proti přenosným nemocem).

9) Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění. Pověřený pracovník může v odůvodněných případech se zákazníkem dohodnout lhůtu delší.