Výměna pro slovenské zákazníky

Jak?

Formulář pro vratky posíláme v každé zásilce. Najdete ho na druhé straně faktury. Je třeba ho vložit do vráceného balíčku.  

  • Nepoužité zboží, které chcete vrátit, znovu zabalte do původního obalu tak, aby nedošlo k poškození obalu a obsahu balíčku. Když se tak nestane, musíme občas něco strhnout z původní částky, abychom zboží dostali do původního stavu. Na balíček nepište žádné adresy.
  • Nyní s balíčkem zajděte na kteroukoliv Zásilkovnu, obsluze řekněte kód 97416378 a ona nám zásilku ihned přepošle. Vše se děje automaticky a zcela ZDARMA.
  • Nevyhovuje? Balíček nám můžete poslat Slovenskou poštou (ale vždy BEZ dobírky) na adresu: FROGMAN s.r.o. | P.O.BOX 901 | Detašované pracovisko - Sihoť | 911 01 Trenčín |. Na balík napište ID 2874.
  • Peníze vrátíme na účet, jakmile nám zboží dorazí. Nevyměňujeme. Je třeba vždy udělat novou objednávku.

 

Co když zboží nesedí, nelíbí se mi a chci za něj něco jiného?

Nevadí ! U nás máte 100 dní na vrácení bez udání důvodu. Nemusíte tak spěchat.

Stačí nám zboží vrátit a objednat si nové zboží ve správné velikosti, barvě, střihu. My vám vrátíme peníze, jakmile nám zboží dorazí. Vše tak proběhne rychleji, než kdybychom si vše zdlouhavě vyměňovali.:)

Navíc vám vrátíme Vámi původně zaplacené poštovné !!!

 

DOPORUČUJEME PŘIKOUPIT

Záruka výběru správné velikosti + 29 Kč / 1,2 €

Výměna nebo vratka 100% na naše náklady.